Lunar UI/HUD system

Pomysł, który powstał 2 lata temu, od tamtego czasu staram się go rozwijać. Początkowo było to kilka postaci występujących na plakatach, ale później pomyślałem że mogą posłużyć jako element czegoś więcej i tak powstał pomysł zrobienia koncepcji GUI i HUD do gry. Mając doświadczenie wyniesione z web design, pierwszy raz zmierzyłem się z projektowanie interfejsów. Jaki efekt? Sami zobaczcie.

Logo

Aby cały pomysł był spójny i projekt miał swój znak, z którym można się identyfikować, stworzyłem logo, które jest symbolem mojego świata.

 

Koncepcja i prototyp

Pomysł oparłem o grę w trybie FPS, starałem się stworzyć makietę, która by odpowiadała funkcjonalnościom w znanych strzelankach, takich jak Ghost Recon, Destiny 2 i Call of Duty.

Przygotowałem do tego przede wszystkim mnóstwo elementów, które pojawiają się w całym GUI i HUD, czyli ikonki, emblematy awatary postci a nawet same postaci.

 

 

01

Menu główne, które może nas prowadzić prosto do rozpoczęcia gry lub kontynuowania na powyższym level’u.

02

Wybór klasy i informacje o niej: zalety postaci i krótkie story.

03

Lobby, to jest miejsce, w którym jesteśmy w stanie stwierdzić jakie mamy statystyki, level, moc (opcjonalnie), pancerz, broń, a nawet przynależność klanową.

04

Wygląd HUD, tutaj posiadamy najważniejsze rzeczy, które pozwolą mieć kontrolę nad postacią podczas wykonywania misji lub potyczek.

Przeglądarka internetowa z której korzystasz jest przestarzała przez co strona może nie wyświetlać się w prawidłowy sposób. Zalecane przeglądarki: Chrome, Firefox, Opera